Nananana!

Idag är det verkligen en såndär dag då man helst bara vill ligga under täcket hela dagen, titta ut på rgnet och vara nöjd med att vara inomhus. Inte för att klaga men det har seriöst inte varit klockrent väder de senaste dagarna jag har varit ledig iaf. Gissar på att värmen och solen kommer itllbaka i helgen då jag jobbar. Okej kanske inte behöver vara alltför negativ. Är ju trots allt utomlands om en månad!

Senare idag ska jag fika med Jessica och efter det ska jag hem till Färjestad & hjälpa min mamma att städa. Bra flicka! Ikväll blir det fotbollsträning, min tredje i ordningen. Känns kul igen! Nu ska jag kolla på hotell i Barcelona!


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, jag är så avundsjuk på er! Så nej, ni får verkligen inte klaga på vädret :P

Kommer hem i helgen hade jag tänkt, så jag hoppas vi kan ses då? Pusspuss!

2009-05-07 @ 13:35:01
URL: http://lindayd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0