Blipp blipp

Nu är det maj vilket betyder en månad kvar til Europa. Härligt! Första maj blir en händelserik dag. Jag & Johan var ute och gick vid 8 så jag har preci kommit hem och käkat frukost. Om en stund ska jag möta upp Sanna upp SATS för lite träning och (häng...). Blir att stretcha flr min del, tränade fotboll häromdan (första gången på ett halvår..) och det känns en hel del!! Därefter är det jobb 12-4, sol hos mamma & pappa och ikväll lagfest/grill i Skattkärr. Najs dag!

Valborg firtade jag på Intersport igår. Vi har alltid inventering då så det var bara att rätta in sig i ledet. Räknade Bergviks-butiken och det gick fortare än vad jag trott. Var klara vid elva-tiden redan. Skönt att vi hade dosor i år för innan har vi stått och skrivit upp varenda vara, typ "Nor female shorts" elva stycken. Nu fick man istället höra "blipp blipp" i fem timmar...

Nu måste jag skynda mej! Ha en trevlig första maj i solen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0