So Damn Beautiful...

Usch idag har det varit sämsta dagen på länge, utseendemässigt. Haha. Jag har gått som ett spöke och vägrat tittat på mej själv i alla 100 speglar vi har i affären. Jag blev ju inte snyggare av att jag hade en röd liten finne som lyste upp i mitt ansikte heller. Tänk er kontrasten, ett vitt face, trötta blanka ögon och en röd finne som tillför lite färg i ansiktet...

Sanna mötte upp mig efter jobbet. Det piggade upp mig! Vi tittade på lite snygga jeans på Bikbok och handlade mat på Hemköp. Ciabatta med soltorkade tomater, fetaost, lufttorkad skinka & sallad. Mmm!
Nu sitter vi och inväntar Greys och Ben & Jerry´s. Men först ska jag lägga ansiktsmask! Hoppas vakna upp en aning vackrare imorgon


Kommentarer
Postat av: Fia

Skärp dig! Du va jättefin idag :) Vi lyste ikapp litegrann idag kanske, jag har en liten kompis på hakan. Stressfinne :D hihihi.

2009-03-11 @ 22:53:01
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0