Europe here we come!

Söndagkväll & jag och Louise sitter och planerar sommarens äventyr. Vi ska TÅGLUFFA oss igenom Europa. Ett riktigt spännande äventyr tror vi att det kommer bli. Som det ser ut nu kommer vi starta med Berlin för att sedan ta oss ner till Paris & Luxemburg, därefter Franska Riverieran eller Franska ostkusten och sist men inte minst Barcelona! Inget är såklart spikat än men om planerna går som beräknat och vi får ledigt från våra jobb så kommer vi vara borta de tre första veckorna i Juni. Ska bli så himla kul att ha något stort att se framemot nu i vår!

Nu ska vi titta på lite fler hemsidor & sedan sova. Men jag lovar, det kommer fler uppdateringar om detta ämne!



Kommentarer
Postat av: jess

Avundsjuk? Ja! :)

2009-03-09 @ 20:49:55
Postat av: Broder

De blir fin fint de..! Jag håller ställningarna på Is i juni..;) annars kan jag ju hälsa fr Färjestadsvägen att pappa var sådär nöjd med att du lagt in glasspaketet i kylen igår kväll..haha GLASS över allt! Å hur går tvättandet idag då..? Kraam

2009-03-10 @ 08:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0