Kommer ej på rubrik!

Söndagkväll. Helgen är över och jag ser faktiskt fram emot en ny veckan imorgon. Sen när har man längtat till en måndag? Denna vecka har jag massa kul att se framemot. För det första jobbar jag bara 3 dagar vilket känns som ganska lättsamt. Sen är frun hemma från Sthlm också, fika inplanerad på tisdag! Badmintonmatch (!!!!!?), en massa träning & hockey väntas också.

Ihelgen har jag jobbat. Löningshelg är alltid roliga även om det var lite segt idag. Att gå ut och dansa dagen innan jobb är alltid lika smart gjort. Men då brukar jag peppa mej med att jag ska hoppa på kunderna ännu mer (typ straffa mej själv...) så det går riktigt bra ändå! Gårdagskvällen var helt ok. Förfest hemma hos mej först och sedan Nöjes. Och självklart släckte vi ner mellan halv nio - halv tio. Viktigt!!

Nu sängen!

Kommentarer
Postat av: fruuun

måste bli bättre på att uppdatera! besviken på dig nu :P

ikväll kör vi!!!

2009-04-08 @ 17:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0