Historien upprepar sig...

Då har jag gjort det igen.. Bokat fel tvättid. Är ledig idag men skulle gå upp och tvätta klockan 7 för att få dagen fri. Men jag hade tydligen glömt att februari bara har 28 dagar och hade då alltså min tvättid i söndags.. Bra!! Men som tur var, var tvättsstugan ledig klockan 12 idag. Så nu stter jag här och väntar på att klockan ska bli 9, ska i väg och träna på SATS då. Senare idag blir det nog lite fastighets-läsning och fika med frun. Träna fotboll ikväll också! Hoppas på att snön smält undan från planen.
Nej nu kaffe!


Kommentarer
Postat av: Sanna !

Va rolig du är. Hahaha det går bra med tvätten verkar det som. ;) Ett tips är att verka ha mycket att göra och få mamma att tvätta istället. :D tihi.

Ha en fin dag!

2009-03-04 @ 10:18:59
Postat av: Linda

jag veeeeet! :DD

2009-03-04 @ 14:40:42
URL: http://lindayd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0