Bra måndag!

Ibland kan verkligen små saker pigga upp en. Idag har jag varit på topp fast det egentligen bara varit en vanlig måndag. Dels blev jag glad för jag valde ut ett par nya jobbskor. Tog ett par Puma Complete och blev väldigt nöjd. De är lite nättare än mina nuvarande vilket känns skönt! Även om Adistar är de skönaste skor jag någonsin haft så är de kanske inte de mest attraktiva.. Sedan skickade Becca sms och föreslog att gänget skulle träffas för en kvällsfika. Möttes upp på Mat & Muffins men de stängde redan klockan 8 så vi fick sedan bege oss mot Mcdonalds. Vi hade mycket att uppdatera varandra med!

Nu sitter jag och tittar på den spännande matchen mellan Linköping - Skellefteå. Femte perioden börjar nu, hoppas att Skellefteå vinner! Imorgon blir det plugg med Sanna. Vi ska sitta tillsammans och vara duktiga! Kul med en plugg-kompis.


Kommentarer
Postat av: Fia

Mysigt ikväll! :) skorna var fö hur fina som helst :D min inloggning på bloggen funkar inte.. kan inte blogga ikväll.. buuhu :(

2009-03-16 @ 22:31:17
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0