Besök!

Godmorgon. Just nu känner jag mig helt i vägen i min egna lägenhet. Det är två killar här och installerar nått bredband så jag har fått krypa upp i soffan för att inte vara i vägen. Inser dock att jag måste ta mig till köket snart för min mage kurrar lite pinsamt högt. Får se om jag lyckas ta mig fram.

Fredag i dag, snart är min hatvecka över. Skönt! Ihelgen väntas träning, hockey, fest hos chefen och lite plugg såklart. Nej nu ska jag fösrsöka tränga mej fram här. Hoppas de är klar snart, haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt me två hantverkare på besök.;) hälsningar fr söder..ååå lugn fredag skulle de ju egentligen ha blivit..haha. skräll!

2009-03-20 @ 23:41:08
Postat av: Fia

GRRR.. hantverkare, och TVÅ av dem på en gång! ;) hihi!



Ja, klart du ska skaffa sändare och hänga på mig oi utmaningen! :D vi måste vinna!!

2009-03-21 @ 00:21:33
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0