Barca here we come!

Nu ar vi i Barcelona!! Ganska sa harlig stad!!! Vi kom i garkvall, med taget fran San Sebastian. Tog cirka sex timmar. Akte taxi till vandrarhemmet som vi bara skulle sova pa tills idag. Tagen gick inte riktigt som vi ville sa vi fick kora en liten nodlosning. Men idag hade ju vi varat hotell bokat sa det var ganska sa underbart att checka in pa det! Trots att vi har bott pa bra hostels sa tyckte bada jag och Louise att varenda krona var vart hotellet nar vi sag varat rum. Antligen lite utrymme att sprida sina saker pa! Vi bor bara tio meter fram La Rambla, den storsta gatan i staden. Idag har vi legat lite pa stranden pa eftermiddagn, en aning varmare an i Biarritz & San Sebastian, men inte fullt sa soligt.

Tyvarr har Louise fatt en infektion i kroppen och har varit tvungen att vila lite pa hotellrummet. Da passade jag pa att ta med mig min bok och satta mej och dricka Sangria pa en uteservering i narheten. Underbart!

Nu ska vi gora oss i ordning for kvallen, hade sa bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket! :) Jag saknar dig med! Ja, men nu är det inte långt kvar! När är det ni kommer hem, söndag eller måndag? Pussar!

2009-06-16 @ 23:27:02
URL: http://lindayd.blogg.se/
Postat av: Fia

Men stackars då! Är hon förkyld? hälsa att hon får krya på sig :) När ni kommer hem är vi grannar ;) Pusss!!!

2009-06-17 @ 13:22:13
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pa sondagkvall =) Vi hors sakert da eller pa mandag!! ar du i kd da? Puss

2009-06-18 @ 22:23:50
Postat av: Amanda

Ja sofia det ar vi, da kan vi springa in och ut hos varandra, hihihi ;)

2009-06-18 @ 22:24:36
Postat av: Monica Johansson

Hej gumman!



Tur att det är bättre med L nu. Njut av de sista två dagarna. Kramar Mamma

2009-06-18 @ 23:13:54
Postat av: Randy

Åh vad härligt, dit skulle jag också vilja åka =)

2009-06-26 @ 10:48:55
URL: http://randys.se
Postat av: frida lindau.

härligt med resa!

fin blogg !

2009-09-24 @ 12:07:00
URL: http://fridalindau.blogg.se/
Postat av: anna

Vad tycker du om pussbiljeter? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0