1 kilo!

Mm mysig lördagskväll med mina tjejer. Louise, Sophie & Becca är här tillsammans med ett kilo godis från Nöjesbutiken. Mmmm! Sett lite på hockeyn och varit uppspelta att Sverige vann. Jag & Sophie i alla fall.... Nu ska jag snart skicka hem dem för jag måste sova. Lite sömnbrist efter alla helgdagar. Imorgon ska jag lägga upp lite nyårsbilder (läs om några dagar, brukar bli så.....) Och jo igår såg jag AUSTRALIA tillsammans med David, Sanna & Martin. Hur bra som helst!! En film som ska ses på bio, inte ladda ner! Natti!

Kommentarer
Postat av: Dave

Gör bra film! Men va könstig dialekt de var...gör könstig..:) Tack för att gubbarna fick följa med, ikväll blir det vice versa..!

2009-01-05 @ 09:31:08
Postat av: Anonym

hur gick joddlingen förresten?

2009-01-06 @ 15:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0