Lovely sunday!

Idag har det varit en slapp söndag. Så skönt! Jag sov ganska så länge, vi var ute igår. Sedan åt jag frukost med David som har begett sig tillbaka till Linköping idag. Och på tisdag brummar han upp till Umeå för att bosätta sig där vilket betyder att det är ett bra tag tills vi ses igen... Kommer sakna honom. Eftermiddagen har jag tillbringat med mig själv. Gick lite på stan innan de stängde. Handlade ny kalender (2009 here I come!!!), en kudde till sängen (som går i samma mönster som mina gardiner!) och en tvålpump. Sen handlade jag mat så jag är laddad för veckan. Ganska så kul att handla mat ändå, i alla fall när man har gått om tid och kan traska runt lite bland hyllorna. Lagade ihop lite matlådor när jag kom hem. Behövs i denna månad!

Nu ska jag ställa mig vid spisen igen. Steka lite ägg och korv innan frun kommer till mig. Vi ska se söndagsfilmen A lot like love och fixa med lite bilder. Mys!


Kommentarer
Postat av: Fia

Mysigt! :) Köpt en pump i något okrossbart material? ;)

2009-01-11 @ 21:03:30
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: smulan

Hej Amanda! Jag lovar att jag ska ta väl hand om din bror! Du får jätte gärna komma upp och hälsa på om du vill, ta med dig Monica och Thomas också =).



Kram

2009-01-12 @ 06:32:28
URL: http://smulananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0