Seg måndag!

Måndagar kan jag knappast kalla för min favoritdag. Speciellt inte när det är i slutet av januari, grått & trist. Har haft ledig helg och då känns de på något sätt ännu tyngre. Men nu jobbar jag bara några timmar till och sedan är jag faktiskt redan ledig imorgon igen. Eller ledig är faktiskt helt fel ord. Förra veckan började min juridikurs så från och med nu kommer jag gå i skolan på tisdagskvällarna. Och på dagen lär jag få plugga en hel del. Verkar vara ganska mycket att läsa hemma om man ska hinna med. Men jag är taggad & tycker det ska bli kul att få lära sig lite nya saker igen.
Idag kommer David hem igen också. Skrev ju sist att han flyttade upp till Umeå men i slutet av förra veckan fick han en lärartjänst & flyttar alltså hem till Karlstad igen. Det svänger snabbt i livet!

Nu ut & jobba igen, ikväll blir det Combat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0