muskelvärk!

Hej bloggen!
Det känns att vardagen är här nu, för oj vad dagarna rullar på igen. Sen sist har jag mest jobbat & hängt på SATS. Varit där tre dagar i rad nu och jag behöver väl knappast nämna att jag knapp kan röra mig?? Imorgon ska min kropp få vila från både jobb och träning. Tvättid (hoppas jag inte bokat fel denna gång igen...), Sanna-time & eventuell lite mys med mamma på kvällen står på programmet. Jag har bokat in tvätttid klockan 7 så jag borde gå och knyta mig. Men är nästan för trött för att resa på mig för jag vet att en stor dishög står och väntar på mig i köket... Jaja bara att bita ihop. Om fem minuter börjar SATC. Ska hinna klart tills dess. Puss!

  

två söta is-tjejer!


Kommentarer
Postat av: broder

Jösses vad du har kommit igång starkt med träningen.! Hoppas att de går lika fint med tvätten, tredje gången...haha Stora kramar från norr..=) med -17. De var väl typ "Välkommen till norrland David"=)

2009-01-15 @ 10:34:37
URL: http://smulananna.blogg.se/
Postat av: A

har du ont i tänderna också?

för annars är det väl bara att bita ihop?

2009-01-19 @ 17:30:29
URL: http://ambivalentapojkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0