HOCKEY-NIGHT!

Igår var det en hockeykväll att minnas. Eller ja, så bra kanske den inte var. Men det var mycket hockey. Först var jag, Sanna, David & Martin på Färjestad-matchen. Andra för säsongen för mig så det var trevligt att ta sig iväg. Även om inte matchen var den bästa direkt.. Sen kilade vi hem till mamma & pappa för lite ost och kex. Mmm! Och sen klockan halv två var det dags igen för nästa match. JVM-finalen!! Vi åkte och köpte Mcdonaldsmat och såg matchen hemma hos mig. Lyckades hålla mig vaken till en bit in i andra när jag somnade som en stock. Och tur kanske var det eftersom de fick stryk. Nu är jag på jobbet och min lunch är slut! Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Sanna!

Jag sov till 12 idag. Heeelt utsliten tjej. Skulle kanske behöva en väckarklocka... men kul var det. Har typ träningsvärk i magen.

2009-01-06 @ 15:40:41
URL: http://sannabelmen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja vilken natt!

2009-01-06 @ 16:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0