Dessa älskade förkylningar!

Jag vet inte vad det har blivit av mej... Uppe tidigt igen fast jag är ledig.. & ändå kan jag inte somna på kvällarna. Ligger och vänder & vrider på mej i en evighet. Kan bero på den äckliga förkylningen min kropp har fått. Då näsan är så igentäppt så man knappast kan andas. Och när näsan känns okej så börjar halsen klia istället. Och när det har slutat så är det dags för näsan igen. Men då är den inte tät längre utan har börjat rinna istället så man får gå upp & snyta sig. Och då blir jag pigg igen och får ännu svårare att somna. Och så håller det på sådär ett tag.. Och när jag tillslut somnar så drömmer jag otroligt mycket & konstigt att sömnen blir ryckigt och jag vaknar varannan timme ungefär. Detta är vad jag har genomlidit de senaste nätterna. Allt bra synd om mig...!

Men ledig idag som sagt! Är på färjestad nu (och inte ens det gjorde att jag sov bättre....) ska ta bilen ner til min kära lägenhet. Göra den lite helgfin och senare träffa Sannis. Var ett tag sen nu.. Det ser jag framemot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0