Avtalsrätt

Och så har jag börjat mina nya tisdagsrutiner. Hade klockan på halv nio, gick upp en timme senare, käkade frukost, fick snabbesök av Louise & satte sedan igång att plugga. Boken ja la ut 600 kronor på ihelgen var väldigt bra. Förklarade lagarna på ett enklare sätt. Tar nog lite tid innan man lär sig alla uttryck de använder sig av, men nu tror jag att jag har klarat av hemuppgifterna väl. Dagens lektion ska handla om Avtalsrätt. Intressant!

Nu är det dags för lite lunch. Ska steka oxpytt & ägg, sedan kila ner på jobbet en sväng innan jag tar bussen upp till universitetet. Trevlig tisdag!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fint att du ställer kl och sedan går upp en timme senare. ;) Det är karaktär det. You go girl. Du ska få bli min advokat sen, nång gång, kanske. ;)

2009-01-27 @ 21:15:16
URL: http://sannabelmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0