Fetis-kväll!

Idag var det ljust första gången jag gick från jobbet på mycket mycket länge. Underbart! Första februari idag också, det går åt rätt håll. Igår kväll var det trevligt även om vi inte såg någon film. Blev en massa klip från youtube istället. Och det är ganska så roligt det med. Sen åt vi en hel del. Pizza från Fontana, chips, dipp, naturgodis & smågodis. Min mage var lite svälld när jag skulle sova. Har ju ungefär hälften av allt gott kvar här på bordet, perfekt tills ikväll. Då går det ju nämligen två bra filmer på tv. The Holiday & Beck. Men nu ska jag brygga kaffe & öppna skolböckerna.

Kommentarer
Postat av: Sanna

typ mätt än. ;) men det var det värt. En fiiin kväll. Pöss på dej.

2009-02-01 @ 19:06:09
URL: http://sannabelmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0