Börja springa!

I morse hade vi clinic på Bergvik, pulsklockor ifrån Suunto. Riktigt intressant & lärorikt. Gissa om jag blev sugen på att ha en på min arm? Frågan är bara om man har någon användning för den? För jag menar så mycket är jag ju inte ute och springer direkt. Men kanske kan det var en sporre till att börja, speciellt nu när våren snart är här & det blir lättare att ta sig ut. Smart nog var jag ju också att kläcka till säljaren att det skulle vara väääldigt snygg om alla i butiken gick med en Suunto-klocka (läs ge oss ett bra pris på dina klockor...).

Tisdag igen! Plugg alltså. Kaffet är upphällt så är bara att öppna böckerna... Tur att MTV håller sällskap.
Puss



Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, vad coool :D

2009-02-03 @ 22:16:24
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: smulan

Tack för tipset Amanda!!! Jag hoppas din förkylning har släppt så att du kan gå ut och springa =)



Kram kram

2009-02-04 @ 06:39:16
URL: http://smulananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0