090226

Torsdakväll.. Jag hade som val att åka hem till mamma & pappa ( ja och Davd då också, han bor ju där numera haha) & titta på hockey men jag kände att orken inte riktigt fanns. Ska försöka få lite plugg gjort. Har köpt mej lite godis.. Tänkte att det kanske går lättare då...? Men innan jag proppar i mej det måste jag få lite kvällsmat i magen. Imorgon har jag ledig dag men ska vara på jobbet för frukost och skoutbildning klockan 8! Lite mysigt faktiskt. Då sover man inte bort dagen iaf!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det var det verkligen! :D Detsamma! Kanske ses ute nästa helg? Men jag ska till Ankan så det är kanske inte att räkna med? :DD

2009-03-03 @ 00:40:00
URL: http://lindayd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0