090221

Nu är snart min hatvecka över. Och med hat menar jag inte direkt att något hemskt har hänt utan snarare att det är min mest inbokade vecka i månaden. Jag har jobbat långa dagar på jobbet och bara varit ledig i tisdags då jag sattoch plöjde lagar hela dagen. Men nu ihelgen är jag ju i alla fall ledig! ¨

Igår var jag, Sophie & Louise ute en sväng. Vi var först på förfest hos Jessica med ett stort gäng och skulle sedan bege oss till Nöjes. Det blev inte lyckat. Vi var inte särskilt sugna på att betala för att se Backyard Babies så vi tänkte hänga till i schlager och bowlingbaren. Schlager var helt stängt och bowlingbaren nästan tomt på folk. Så där satt vi ett tag innan vi beslöt oss för att ta taxi in till stan igen och köpa natmat på Subway. Och det blev desto bättre. Kommer bli farligt att bo granne med dom!!

Idag har det varit lite städdag här. Moppat golv & varit duktig. Men det behövdes. Såg ut som ett bombnedslag när vi vaknade i morse! Ikväll blir det mys med schlager & Sanna. Men först återstår det att skura badrummet!



Jag o Jess, en liten mer lyckad kväll på nöjes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0