Sjuk!

Det var längesedan jag var sjuk. Så sjuk att man sover mesta delen av dagen. Men som tur är är det min lediga dag idag, så jag slapp sjukskriva mej. Var till och med på jobbet imorse eftersom vi hade semestermöte. Men sedan gick jag raka vägen hem och stupade i säng. Nu mår hag lite bättre. Kan bero på att alvedonen har börjat värka....

Påsken kan sammanfattas med fest & jobb. Varit riktiga roliga utgångar och visst måste man passa på när det har taigits guld, är vår och påsk..? Det tycker jag iaf. Nu kommer snart mamma & David och hämtar upp mej. Ska låna bilen till universitetet. Lägger upp en bild ifrån lördagen, då jag tydligen vägrade le med tänderna.


Kommentarer
Postat av: Fia

Stackars diiig. Jobbigt att vara så förkyld. Krya på dig så får vi köra massa träning sen! :)

2009-04-15 @ 19:13:36
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0