På torsdag...

.. åker jag till min kära vän och fru Sophie i Stockholm. Hon är nyinflyttad i en lägenhet vid Hötorget så då måste man ju passa på. Får jag en bra biljett åker jag efter jobbet på torsdag och åker hem ett dygn senare eftersom jag jobbar ihelgen. Ska bli härligt att bara strosa runt, shoppa och umgås. Nu ska jag bara lära mig hur man lägger bud på tradera. Men det borde inte vara så svårt.

 Idag = plugg-dag. Ska börja läsa en bok om förvaltningsrätten strax. Precis fastnat i soffan framför massa bloggar & en grym låt. Ciara feat Justin - Love Sex Magic.

Kommentarer
Postat av: Fia

Kul med sthlm!! :) utgång på lördag vore! det är du med på va? :) jaaa, ciara o justinlåten äger :)

2009-04-21 @ 23:00:33
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0