Lite bättre!

Idag mår jag mycket bättre. Kroppen känner sig  betydligt piggare och jag har bara ätit en ipren på hela dagen. Det är ett tecken på ett infektionen är på väg bort. Har förmåga att proppa i mej en del värktabletter när jag inte är på topp. Nu sitter jag hemma i lägenheten. Ska snart cykla bort till Sanna Belmen för lite GREYS. Tror det är sista avsnittet idag...! Har missat en massa på grund av något som kallas slutspelshockey men jag ska nog förstå de mest ändå. Först ska jag plocka lite i lägenheten. Visst är det mycket roligare att komma hem om det är städat och snyggt? Det tycker jag iaf, men ja kanske inte alltid lever efter den principen....

Trevlig kväll på er!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0