Kallt?

Okej att det nästan är höst ute, blåsigt och ganska så kallt - men snälla alla karlstadtjejer dunparkas i september? Nej det känns ganska so overkill för mej. För även om termometern inte visar säskilt mycket kan det inte vara sååå kallt?? Nej dumpa vinterjackorna ett tag till. Jag har i alla fall köpt mej en ny möss-basker-keps, ja jag vet inte riktigt definitionen på den... Och det känns som ett lagomt värmade plagg för mej i alla fall. Tog en liten tur på Indiska på lunchen och fann den. Trodde jag skulle se tuff ut men "ååå vad söt" fick jag som respons av mina kollegor. Inte riktigt det jag ville höra..

Imorse åkte Per till Kanada & blir borta i cirkus en vecka. Han borde nog vara framme i Calgary när som helst. Jag är inte ett dugg avundsjuk.. Ikväll blir det fotboll/idol. Inte riktigt bestämmt mej ännu. Och imorgon är jag ledig. Skönt!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

cirkus

2008-09-10 @ 20:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0