Finally

Och så sitter jag här, för första gången och skriver på min nya dator. Det tog några dagar men nu står den här & lyser upp mitt soffbord. Mycket tack vare Per. Eller ja allt tack vare Per... Han har fixat i ordning allting medan jag frivilligt tog hand om disken. Fina könsroller här. Men jag ser det som att vi sparade en hel del tid. Annars är jag helt slut efter en körig dag på jobbet. Halva reapriset tar på krafterna. Igår var jag ledig också. Och det tar också på krafterna.
Lyssna bara på denna hektiska dag:

08.45 Månadsmöte
10-12 Fix i lägenheten
12.30 Massage hos Louise
14-16 Matlagning & lunch
16.00 Sara besöker mej på en fika
17.30 Skjutsar hem Sara, åker till färjetad och byter bil
18.00 Åker mot Skattkärr & träning. Tar mej inte av vägen eftersom den är blockerad av jävla vägarbetsfordon. Tvingas till jordens omväg, kommer försent.
20.30 Träning slut, hem till Färjestad. Dusch & byte av bil.
21.00 Middag hos Sophie med tjejerna. (supermysigt tack Sophie) 
23.00 Hemma
24.00 I säng och somnar till ett SATC-avsnitt.

Gahh snacka om en fin tisdag!! Det var kul att träffa Sara igen, längesedan! Hoppas på att få titta in i hennes nya lya snart också. Nu är det sängdags (satc-dags). Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0