This week

Moooooving Mountiiiiiiins. Fin morgonsång så här på måndagsförmiddagen. Jag har ätit en underbar frukost bestående av Hallonkräm & mjölk, kaffe och rostat morotsbröd. Försökt ladda för en ny vecka. Och återigen till vädret... Kan det bli mer deprimerande? Det ösregnar även idag. Jag kanske är jobbig som klagar men fan vad tråkigt det är.Tur att jag inte jobbar utomhus, så mycket kan man väl säga i alla fall. Annars är jag inte jätteinspirerad av veckan som kommer. Per åker till Kanada på hockeyläger, jag kan inte vara med på veckans matcher (det är seriefinal..) och jag jobbar helg. Men däremot så har jag och mina vänner planerat utgång på lördag. Längtar redan! Hoppas på en kväll som i gamla goda tider. En ny bränd skiva (akon, usher, nelly, chris, ne yo) vin (Malambo) & en massa singstar innan vi förflyttar oss in mot staden. Nu ska sminket på & sedan till jobbet!


Kommentarer
Postat av: jess

Det lär ju jättetrevligt med våffelkväll;) Onsdag har ja dock planerat idol kväll med syrran och sandra. Men kan alla andra dagar :)

2008-09-08 @ 11:06:55
URL: http://jessicafransson.blogg.se/
Postat av: Fia

jaa, jag laddar redan för en utgång med mina favoriter :) Kul att de flesta var med i lördags, men ä'nnu roligare om alla ska med vidare i natten lördag som kommer :D weei!

2008-09-08 @ 12:59:23
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: Linda

Längtar också tills nästa helg :D Kommer blir hur bra som helst! Och när det gäller vädret tycker jag vi bestämmer att det blir sol till helgen!

2008-09-08 @ 15:54:44
URL: http://lindayd.blogg.se/
Postat av: Sanna

du är inte tjatig som snackar väder. Bara lite gubbig... ;)

drack du kaffet på fat också kanske?!

2008-09-08 @ 22:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0