Rusning

Högtryck i Karlstad city nu. Jises vad mycket människor som vill handla. Men det är kul, då går det fort. Igår var jag ledig & passade även jag på att göra lite shopping. Bestämde mej äntligen för en vinterjacka som jag beställde & som lär dyka upp nästa vecka. Köpte även en tavla till min list ovanför soffan. Ska ta tag i vilka kort jag ska framkalla också, så att det blir klart någon gång. Jag är ganska så bra på att skjuta upp såna saker. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Funderar på en godispåse & lite SATC-avsnitt, eller så åker jag hem till pappa & hänger med honom. Han är ensam denna helg då min kära mor är i Wien på jobb. Nu ska jag gå ut och sälja lite jackor. Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0