Mys

Hur mysigt är det inte, att ligga nedbäddad i sängen med sin dator i knät och surfa runt på sina favoritsidor? Jag borde ha skaffat laptop mycket tidigare i mitt liv. Och vilken mysig onsddagskväll det har varit. Mamma & pappa kom och tittade på fotbollen eftersom de saknade kanalen hemma. Jag gick och handlade lite mat, fixade kaffe & te och gjorde varma smörgåsar åt oss. Mm, ibland är det så mycket godare än riktig, lagad mat. Nu ska jag strax se ett satc-avsnitt och sedan slå igen mina ögon. Natti


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, laptop är det bästa som finns :) Kommer aldrig gå tillbaka till en stationär..

2008-09-11 @ 13:10:11
URL: http://lindayd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0