Lost

Usch ingen bra start på veckan. Segt på jobbet, segt i mitt huvud och allmänt tråkigt. I morse när jag kom ut upptäckte jag att min cykel var helt borta & fick fullständigt hjärnsläpp på vart jag hade ställt den. Hade redan börjar fundera på om jag hade någon stöldföräkring när jag tillslut hittade den utan för mitticity-ingången vid konsum. Jag har inte ett minne av när och varför jag har ställt den där. Antagligen har den stått där sen förra onsdagen. Bra jobbat. Efter jobbet ska jag vandra bort till SATS och träna en sväng. Får hoppas på att huvudvärken släpper av det. Sedan planerar jag att sjunka ner i soffan med lite wasabi-nötter och se den nya deckarserien med Eva Röse som börjar idag. Det ser jag fram emot. Hörs kanske ikväll.

Kommentarer
Postat av: jess

haha, inte lätt alla gånger :P

2008-09-16 @ 20:20:34
URL: http://jessicafransson.blogg.se/
Postat av: Fia

Naaw, lurigt det där med var man ställer cykaln i stan.. när man typ jämt är i stan och ställer den lite varstans de gångerna man är där.. så kan man förvilla sig. Jag tyckte serien hade en del brister.. men kan nog bli spännande! Måste se serien med Persbrandt som börjar nästa onsdag. Åh, ge mig den mannen! Ska du med på bio på torsdag? :)

2008-09-16 @ 22:51:10
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0