Laddad

Nu är åter min frys uppladdad med färdiga matlådor. Är så skönt att slippa tänka på det på veckodagarna och bara ta en ur frysen. Idag blev det köttfärrssås & spaghetti i två stycken och köttfärrssås och burglur i de andra två. Louise som tipsat mej om att burglur också passar bra till. Blir ju betydligt nyttigare, för det är inte bra att äta pasta varje dag. Speciellt inte när jag inte tränar lika mycket längre. Broccolli är något som jag nästan alltid har i mina matlådor. Det är billigt, mättande och supernyttigt! När jag var liten hatade jag det men mamma tvingade mig att äta och nu älskar jag det. Nu ska jag diska färdigt och sedan åka till mitt andra hem. Ska lämna tillbaka bilen som jag lånat & sedan ut till flygplatsen. Just nu går Coyote Ugly på tvn. Jag älskar den filmen! Soundtracket är hur bra som helst. Älskade att stå framför spegeln och sjunga med till den. Haha. Det är så bra i slutet när hon sjunger Can´t fight the moonlight.


http://www.cinema.com/image_lib/3977_heading.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0