Krock

Vilken lördagskväll det blev. Började åt skogen när jag körde in i en annan bil på parkeringen på Wallinders. Så jävla typiskt. Jag skulle handla mat till mej & Per, var försenad, stressad & allmänt ofokuserad när jag glömde svänga lite på ratten och hamnade mitt i baken på en liten röd nissan. Till min ursäkt har jag i alla fall att det är en himla massa folk på Wallindes en lördagskväll och parkeringen är kanske en av Karlstads trångaste. Jag bröt typ ihop och vågade inte gå ut och tittade på skadorna. Fick ringa pappa mitt i paniken så han fick rycka ut. Haha, ja barn är man allt fortfarande. Lyckligtsvis blev det knappast några skador, bara två små hack i lacken, vilket knappt syndes. Och ägarna till bilen var jättesnälla & skällde ingenting. Tack och lov! De ringde till och med senare på kvällen & sa att vi skulle strutna i att göra något åt det. TACK. Så jag kunde andas ut och ha en mysig middag och tvkväll med min pojkvän. Nu sitter jag här, efter att ha diskat och varit långt, långt ute i Alster och hämtat en bil. Fick göra en liten nödutryckning så Per kan ta sig till Karlskoga på match imorgon. Snart ska jag hämta min bror & mina föräldrar som har varit på olika middagar. Sen ska jag sova! Av en dag med alla detta plus match (vinst) & en stadsrunda är jag helt slut. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: jess

Det händer alla vännen :) Spec. på wallinders :P höhö

2008-09-21 @ 09:43:12
URL: http://jessicafransson.blogg.se/
Postat av: Fia

Ja, ni två klantisar.. ;P Men vad bra att allt gick så fint då! :)

2008-09-21 @ 10:15:55
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: Sanna

du glömde visst att nämna det där med bilen i smsen. :P

kul att man får reda på allt via bloggen iaf. :)

2008-09-21 @ 14:37:43
URL: http://sannabelmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0