inreda mera

Godkväll.
Fikat med Louise tidigare idag byttes ut  mot en lunch på Maché. Fräscht & gott som vanligt. Därefter strosade vi runt på Boulevard och det kändes som vi ville ha alla möjliga stilar i våra hem. Jag fick genast sug efter en stor golvlykta & små söta stenar med text på. Alltid hittar jag något. Känns som min lägenhet börjar bli ganska så dyr i drift. Fast samtidigt shoppar jag inte så mycket kläder som jag skulle kunna göra. Kanske går det jämt ut. Har i alla fall lagt undan pengar på sparkontot idag, då blir det lättare att undvika småköp. Ikväll har jag tränat fotboll. Blir en helt annan glädje att träna när man för en gångs skull slipper stressa ut. Nu ska jag sova! Godnatt.



Något i denna stil vill jag att lyktan ska vara. Denna är ifrån mixin.se



Söta stenar. Går att beställa från www.systerlycklig.se

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, såna där lyktor jag också vill ha :) Bredvid min fina, vita bordgrej..(Ja, jag vet inte vad jag ska kalla det..) En stor och en lite mindre, är ju jättefint det :) Skulle passa perfekt hemma hos dig också!

2008-09-12 @ 12:35:38
URL: http://lindayd.blogg.se/
Postat av: Anonym

är detta en betald blogg?

2008-09-19 @ 01:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0