Hundskit

Det blev fest hos Affi igår. Vi spelade ölspelet som jag inte har gjort på flera år och det var riktigt kul. Men någon utgång blev tyvärr inte av. Det blev lite kansigt & fram och tillbaka så jag & Erica gick och åt på BK istället. Och här fick vi kvällens största skratt. När vi tillslut fått våra menyer och slagit oss ner vid ett bord upptäcker Erica att hennes båda skor är täckta av brun sörja. Och när vi båda böjer oss fram och luktar så känner vi att det är det vi tror att det är - hundskit! Jag fullkommligt dog av skratt då Erica tidigare i kön gnällt på att det stank skit. Konstigt... Efter maten traskade vi hemåt och jag var i säng ganska så tidigt. Nu har jag jobbat klart för helgen & kvällen bjuder på lite matlagning. Idag kommer mamma hem också! Ska åka och hämta henne på flygplatsen senare. Trevlig söndagskväll.

Kommentarer
Postat av: Mallan

haha, tack du :) läskigt med hundskiten, sånt vill man inte vara med om..! Hoppas helgen varit bra :)

2008-09-28 @ 17:29:05
URL: http://malinsofiasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0