homestyling

Nu förstår jag orsaken till huvudvärken igår. Jag vaknade upp med en igentäppt näsa & en svullen hals. Fan också. Jag som var tokladdad till Combaten med Sofia idag. Men det blir det nog inget med. Jag & Lousie hade en trevlig utflykt till IKEA i alla fall. Vi låstades att vi var ett lesbiskt par som skulle flytta ihop. Tittade på barnsäng & badbalja bla. Haha,så mogna är vi. I det verkliga livet fick vi ialla fall ihop litegranna. Jag köpte lampa, kudde, ram & korgar medan Louise fortsatte med att färgsätta hennes och Johans lägenhet. Hon har bestämmt sig för att flytta in där på rikitgt nu och då vill hon sätta lite färg på den. Hon är noga & bra med sånt förstår ni. Det kommer bli skitsnyggt. Ja i alla fall, vi hade det trevligt och åt en god lunch. Nu ska jag fxa lite här sedan åka hem till mamma & pappa och tvätta och laga matlådor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0