Hälga.

Dålig update fast jag är ledig. Fy! Två matcher ihelgen. Lite trött i kroppen nu faktiskt. Och detta väder gör mej också ganska så trött. Gud så deprimerande. Igår spöregnade det hela matchen och idag tvingades vi spela på bajs-konstgräset. Det suger att spela där & vi fick stryk. Bara för det säkert. Imorse var jag på IKEA (igen...). Ja, mamma & pappa var där när de öppnade. Sicka nördar. Men ska man vara effektiv så får man planera. Kom hem med ltie köksredskap, en lampa & ett överkast. Och värmeljus i mängder. Det går åt om kvällarna. Igårkväll tittade jag förbi Johannas, Jess syster som hade förfest. Ny singstarskiva & oj vad sugen jag blev på att gå ut. Men jag och Jessica får ladda för nästa helg istället. Nu ska jag hoppa in i duschen gott folk. Vi hörs.



Ja ni ser.. Inte så festligt för mej igår inte. Men trevligt - det var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0