en update

Gahhh, hur ont i ryggen kan man ha?? Det värker, knakar och knastrar i den. Imorgon ska jag få massage av Louise eftersom jag är ledig. Hoppas det släpper då... Annars får det bli ett besök hos naprapaten i Skattkärr. Ny vecka igen och första september. Ännu ett steg närmare hösten.. Fick aldrig de där riktigt fina dagarna i augusti som jag hade hoppats på. Så nu är det bara att se fram emot hösten. En massa myskvällar, promeander och svettiga kvällar på SATS ser jag framemot. Ska på ett sätt bli skönt när fotbollen är slut så man kan styra träningarna på egen hand. Helgen bjöd på lite av varje. Kräftskiva i fredags, jobb lördag-dag, kusinbesök och mat på Kebabhouse, tjejmys med Linda, jobb & match på söndagen. Anna-Maria och hennes kille firade mej i efterskott och gav mej ett våffeljärn. Gissa om jag kommer käka det i höst?? Nu ska jag återgå till jobbet. Puss

Kommentarer
Postat av: Dagens Grimas Crew

Nu ÄNTLIGEN är den här. Den roliga fotobloggen. Ta kort på din –eller dina vänners allra fulaste/roligaste/konstigaste grimaser och maila in på [email protected] Sprid ryktet vidare om bloggen så vi kommer igång o få ta del av sveriges roligaste grimaser!! /GrimasCrew.

2008-09-03 @ 15:15:30
URL: http://dagensgrimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0