Att sköta sin mun

Vilken dag det var igår. Vaknade runt sjutiden för att cykla iväg till Norrstrand & tandläkaren. Undersökning och för första gången i mitt liv skulle det inte längre vara grattis. De skällde på mej som vanligt. "Du måste använda tandtråd" "Du måste skölja med flour" "Du borde använda din eltandbortse mer". Men till skillnad från alla andra gånger så tog jag verkligen åt mej. Bättrar jag mej inte kommer det bli en dyr affär. Ringde och beklagade mig för mamma i telefonen och vem kommer inte upp på jobbet med en påse fylld med flourtuggummin, tandtråd, tandstickor senare på eftermiddagen? Hon är allt för bra min mamma. Ett par leggings fick jag också. Så snäll. Så nu har jag inget att skylla på längre. På kvällen, efter jobbet var det dags för HAGLÖFS & GORE-TEX-clinic på Bergvik. Intressant och lärorikt. Men vi var inte färdiga förens klockan elva på kvällen, så gissa om jag är trött idag? Jobb till klockan sex blir det idag & sedan iväg till SATS för ett COMBAT-pass igen. Det var så kul i måndags! Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag ser typ en säsong på två dagar.. är för mycket ledig :P Köpt boxen idag ;) Fin skolååda! hihihi.

2008-09-24 @ 16:02:04
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: jess

haha, men aaamanda då!

2008-09-24 @ 19:54:12
URL: http://jessicafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0