Torsdag 081023

Min blogg är tråkigare än någonsin ändå ökar mitt besöksantal? Skumt. Ledig dag idag och jag lyckades fixa en garderob i alla fall. Finns ju roligare saker att göra upptäckte jag. Har varit på SATS idag igen. Sanna och jag körde lite i repen igen. Haha det var ju den 9 juli sen sist, så ja det behövdes! Vi hade några intensiva dagar där i somras men sen fick fotbollen ta över. Men nu är vi på gång igen & musklerna också. Nu sitter jag och tittar på lyxfällan och har ätit en kvällsmörgås. Sjukt hur beroende man kan bli av shopping. Imorgon är det klippning 08.45. ÄNTLIGEN. Sedan en viktig dag på jobbet och sen IDOL-mys med vänner. Godnatt gott folk.



Denna söta hund besökte jag i tisdags. Mmm så go!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

det märks ju att man är vältränad... har ju inte als ont idag... :S sjukskriver mig snart för inflamation i baksida lår, rygg och mage...

Kul dag på jobbet verkligen. Gaaaah!

2008-10-24 @ 16:36:15
Postat av: smulan

Hej syster! Här kommer en hälsning från norra Sverige.:) Vi håller just nu på att göra matsäck för en liten haik.. Härligt att vara igång igen med träningen, brukar vara extra kul när man har haft ett uppehåll.. Hörde att morsan o farsan gjort nöjesfabriken i fredags..varning! Nej skämt o sido de e väl kul att de roar sig de gamla.. Anna hälsar så gott från dörrposten iklädd gröna militär kläder, kompass runt halsen och med en prilla under läppen. Kvinnlig som fan..:)

Ring från jobbet någon dag!



Kramar fr broder

2008-10-26 @ 11:50:22
URL: http://smulananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0