roadtrip

Igår bjöd lördagskvällen på något ganska så otippat. Linda, min vän har precis flyttat upp till Sunne eftersom hon läser där. Förra veckan flyttade hon in i en egen lägenhet som hon ville inviga med en inflyttningsfest. Så Jag, Sofia, Becca, Jessica & Louise tog oss en roadtrip upp för att se vad Sunne hade att erbjuda en lördagskväll. Efter god mat hos Linda, som hade fått det jättesnyggt drog vi vidare till en sportbar en bit därifrån. Där spelade vi bowling och "puckspelet" och det var nog längesedan jag har haft så kul. Sen har jag aldrig spelat bättre bowling och vann alltihop, det kanske bidrog till det hela. Haha. Jag brukar alltid komma sist men nu vet jag inte vad som hände. Vid midnatt tog vi bilen hem igen, nöjda och glada med att ha gjort något helt annat än vad vi brukar pyssla med. Tack för en underbar kväll tjejer!

     


Kommentarer
Postat av: Fia

tack själv :) Och grattis både till vinsten igår, och på namnsdagen idag ;D

2008-10-26 @ 17:47:54
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0