Tisdag

Dålig, dålig, dålig update här. Vad har jag gjort sen sist? Minns knappt men det har varit ledig helg och lite allt möjligt. Nu är det i alla fall ny vecka och tisdag. Och tack för att det inte är måndag längre. För hur grått och mörkt kändes det inte igår? Och till råga på allt var jag tvungen att gå i rusket när jag vid nio-tiden bestämde mej för att åka till mamma & pappa. Jag missade bussen, blev jävligt irriterad på mig själv och min klocka som tydligen gick fel...? Så jag gick hem, i ren protest. Det gick ganska så fort i alla fall. Idag är det jobb och sedan mys hemma hos Carro med henne & Sanna. Ska käka pizza och bara umgås. Och så ska jag mysa med Morris. Sötaste hunden. Bra tisdagsplanering. Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0