Självdisciplin

Träningen förra veckan var allt under kritik. Därför ska det bättras denna vecka. Var ute och gick en härlig promenad innan frukost i morse och ikväll blir det Combat igen. Självdisciplinen måste bli bättre nu när man inte har fotbollen att gå på. Ny arbetsvecka idag. Jobbar mån-tors, ledig fredag & jobbar helg. Känns helt ok. Men mest för att jag har STHLM att se fram emot på fredag. Jag, Jess och nu också Sofia och kanske Louise åker upp för en visit. Ingen av oss har särskilt mycket pengar men det kan nog lbi ganska så najs ändå. Jo, rensningen igår... Herregud! Varför, varför, varför kan jag inte slänga värdelösa papper med en gång? Blev sen kväll innan jag var klar med allt. Nu ska jag sätta fart med dagen. Puss

Kommentarer
Postat av: smulan

Hej =)! Jaså, du har inte varit och tittat på någon match än. Hur har det gått för dem, har de vunnit något?



Min helg har varit otroligt lugn, i fredags var jag på tjejmiddag hemma hos en i klassen. Det var jättetrevligt. Sen såg vi på film i lördags och fjanta oss en del haha...



Annars så rullar det på, det är ganska mycket i skolan just nu men på fredag åker jag hem till David =)



Ta hand om dig!

Kram kram

2008-10-06 @ 21:49:32
URL: http://smulananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0