Lyckat

Jag & jessica hade en toppendag i STHLM. Bra väder, bra shopping och bra mat. Maten var faktiskt mer än bra. Sophie, vår stockholms-pärla ringde precis när våra magar började sukta efter mat och rekommenderade ett matställe nära stureplan. Kommer inte ihåg namnet men det var väldigt gott. Det fanns massor av pastarätter att välja mellen och så lagade de i ordning direkt när man stod där. Ska fråga Sophie vad det hette. Shoppade också lite smått och gott. Tröjer, väska, underkläder, skärp och hårgrejs. Det sämsta på resan var nog bussen hem. Det satt en man och ungefär skrek med busschauffören från Västerås till Kristinehamn på den bredaste värmländskan som jag någonsin hört. Tur att jag hade ipod med. Idag har jag jobbat, nu ska jag städa och ikväll kommer mamma och pappa hit. Vi ska se fotbollen, käka thaimat och umgås. Sen dyker Per upp med en bra film tror jag. Och jag ska ha en stor godispåse från Nöjesbutiken. Mmm så gott. Trevlig lördagskväll på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0