Friday 31/10

Vilken tempofylld vecka det har varit! I tisdags var jag ju som tidigare nämnt ledig & det blev en hel del shopping när jag och Louise gick på stan. En pälsig jacka, byxor, tunika, tröja, mössa, en söt rosa väska & jeans. På kvällen var jag på ett jätteroligt pass på SATS. Step-intervall hette det. En rolig mix med stepsteg, styrka och kondition. Tyvärr går det bara en gång i veckan. Störande när de ändå sätter ihop ett sådant pass. Då borde man väl ha möjlighet att gå minst två gånger i veckan? Sedan har jag jobbat, jobbat och jobbat. Eftersom jag är ledig i helgen blir det extra långa vardagar. Ikväll väntas tacos & IDOL hemma hos Sanna. Ska bli mysigt att bara sjunka ner i hennes soffa. Imorgon kväll blir det dock annan fart. Vi är bjudna på halloween-fest med maskerad. Jag ska vara spindelmannen i en dräkt i storlek 140. Hur fult på en skala? Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Fia

übersnygg kommer du bli ! ;)

2008-10-31 @ 23:01:32
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0