Avslutning

Ikväll ska vi ha avslutning för fotbollen. Äta mat, leka lekar och ha lite barnsligt kul. Mysigt va? Vi slutade två i division 3efter hårdsatsande Norrstrand. Mycket bra gjort tycker jag. Kan eventuellt ha en liten chans att gå upp i tvåan ändå men det bestämms inte förens i december. Och kanske inte ska vara för mycket att hoppas på. Annars har jag en ledig helg att se fram emot. Härligt! Funderar på att baka lite igen i min nya favoritbok. Äpple och kanelmuffins med crumble låter lite spännande. Men mest av allt står 40-års fest på schemat. Jessica och Louise som båda är oktoberbarn har slagit ihop och ska firas imorgon. Bacardi razz, Sprite & frysta hallon är inköpta till mej och Louise. Kul med lite drinkar som omväxling. Louise har sin födelsedag idag! Grattis vännen!


Kommentarer
Postat av: smulan

Hej Amanda! Hur är det med dig,jag följer allt din blogg så lite vet jag =). Har du haft en bra helg, nu när du har varit helt ledig?! Vet du om Per ska spela i Umeå den 9/11? Jag funderar på att gå på någon match och det vore kul om han spelade.



Ta hand om dig!!

Kram kram

2008-10-05 @ 09:17:13
URL: http://smulananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0