Mys!!

Riktigt mysigt på IKEA var det. Linda var hemma i stan och hängde på, så vi tog den lilla blå faran och gasade ut. Stadsbussen låg på tutan när jag trängde mig före i rondellen. Så kan det gå ibland. Massa, massa julsaker var varuhuset i alla fall fyllt med. Jag köpte en ljusstake, julpapper & doftljus. Och sen handlade vi mat. Det behövde min kyl och frys. Nu sitter jag hemma hos mamma och pappa och tittar på hockey. Ska äntligen välja ut kort att ha i mina ramar. Ni ser ju på bilderna nedan att jag inte lyckats med det ännu. Nu ska vi fika här. Skumtomtar, lussebullar och kaffe! =)

                                


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävlar på er familjen... Fika utan mig..haha kram på er era FBK - fans..=)

2008-11-25 @ 21:39:22
Postat av: F

Nääe.. fyfasiken va snygg jag är.. :D skrämmande..

2008-11-26 @ 21:24:50
Postat av: Fia

Oj, missade att skriva att det va från moi ;D

2008-11-26 @ 21:25:18
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: Fia

Jaa, det vänder nog snart :) Blir mys hemma o idol sen. Usch vad jag vill med imorn.. :)

2008-11-28 @ 17:27:53
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0