7 saker

Godmorgon!! Så härligt jag vaknade. Först snoozade jag en bra stund sen slog jag på tv:n och möttes av en julkör som sjöng Jul, jul, strålande jul. Så mysigt. Igår satt jag upp mn ljusstake och imorgon är det första advent, så nu börjar det kännas att vi går mot andra tider. Idag står det lite blandade saker på schemat. Om nån timme ska jag möta upp mamma och pappa på stan (hoppas de bjuder på fika...) sen ska jag bort till SATS och träna och ikväll blir det utgång tillsammans med Jessica. Kul!! Önskar er en trevlig lördag!!

För någon månad sen blev jag utmanad av söta Ehlin och ni som känner mej vid det här laget vet ju att jag är ganska så seg av mej...

7 saker om mig:
- Jag knäcker mina kroppsdelar alldeles för mycket. Fingrar, nacke, fötter, tår ja till och med min käke ibland!
- Jag har ganska många tvångstankar/ritualer för mig. De som känner mig väl vet att det tar en stund innan jag kontrollerat så allt är avstängt innan jag kan lämna hemmet. Men jag försöker jobba med mig själv!! Haha.
- Jag kan lyssna på nästan all musik och till och med tycka dansdband är bra...
- Jag har spelat teater, dansat och tävlat i rytmisk sportgymnastik när jag var liten (två gånger måste ju räknas...)
- När vi mimade till Spice Girls när vi var små ville jag enbart vara Mel C för att hon hade adidasbyxor på sig...
- Den som vill överraska mig med något trevligt kan alltid köpa en stor påse saltlakrtis. Det älskar jag!
- I vår har jag sökt en kurs på universitetet som jag hoppas kunna läsa samtidigt som jag fortsätter att jobba. Juridsik översikitskurs på halvfart fram till sommaren. Hoppas på att det blir så nu!

Kommentarer
Postat av: jess

Jag visste om alla dom 7 sakerna om dig :D hihi. Ikväll ska vi röja!

2008-11-29 @ 15:41:29
URL: http://jessicafransson.blogg.se/
Postat av: Fia

Jag visste också ;) hihi! Ha så kul ikväll.. jag vill vara med av hela mitt hjärta.. men måste vila min arma kropp :P :) Puss!

2008-11-29 @ 17:21:40
URL: http://soffia.blogg.se/
Postat av: Amanda

hahaha ja antingen skrev jag väääldigt tråkiga saker, eller så känner ni mej alltför vääääl!!!

2008-11-29 @ 18:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0