Surprise!

Ledig tisdag och då passar jag ju som vanligt på att skriva lite... Vaknade först vid halv nio då Lousie ringer mej. Hon glömde bort att det kanske bara var hon som var vaken vid den tiden.. Så jag grymtade till svar att jag faktiskt är ledig. Jag ringer sen och la på. Jag somnade om och när klockan var tio ringde det igen. Det var lilla fisen igen som tyckte att det såg väldigt mörk t i min lägenhet. Haha, då hade hon haft körlektion och ville komma och överraska. Och nu var faktiskt klockan tillräckligt mycket, så hon var välkommen! Vi tog en kaffe och tittade igenom korten från i lördags. Hej och hå! Ska lägga upp dem ikväll. Ska försöka i alla fall.

Snart ska jag iväg till SATS med Affi och styrketräna och i eftermiddag väntar IKEA och MAXI på mig. Lön idag!!       




Busunge!!!!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Söt! :D hihi.



Jaa, har du sett korten från mitticity på facebook? :D

2008-11-25 @ 16:03:32
URL: http://soffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0