Nöjd

Söndagkväll, ja nästan natt och helgen är slut. Men jag är helnöjd ändå. Kom hem runt niotiden och sen dess har jag pysslat och myst med té, telefonsamtal och tv:n. Louise ringde och vi pratade i över en timme. Ibland har man mycket att disskutera när man inte setts på ett tag. Nu ska jag måla mina naglar & krypa till sängs. Ladda för en ny vecka och titta igenom min kalender om det är något jag har glömt. Imorgon kommer jag antagligen vakna med jordens träningsvärk eftersom vi körde ett ganska så hårt pass idag. Gymmet var hur stort som helst. Där kan SATS slänga sig i väggen.. Davids TV blev skitbra också! Tack för en trevlig helg broder!
Natti natt!

Kommentarer
Postat av: jess

Va bra att du hade det bra ;D Ska vi köra Grey´s kväll på onsdag?

2008-11-17 @ 16:31:54
URL: http://jessicafransson.blogg.se/
Postat av: smulan

Va kul att du hade en bra helg i Linköping och att David tog han dom dig.



Ha en underbar vecka Amanda!

Kram kram

2008-11-17 @ 17:04:14
URL: http://smulananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0