Linköping

Härliga lördag! Jag är ledig och besöker David & Linköping ihelgen. Slutade lite tidigare igår och åkte med Martin i bil ner. Väldigt bra tajming att han också skulle hit. Igår myste vi med tacos, Idol & gott vin och idag står shopping på schemat såklart. Jag ska roa mej själv i några timmar eftersom David har åkt iväg och jobba. Men att gå på stan själv är faktiskt något jag tycker om. Ego som jag kanske är. Ska titta på lite skor och klänningar. Men först ska jag försöka få ut mitt nytvättade hår utan varken balsam eller borste. Good Luck!



David & Anna i somras.

Kommentarer
Postat av: smulan

Hej Amanda!

Jag hoppas du får en toppen helg i Linköping och att David tar hand om dig =). Själv ska jag iväg och plugga en sväng...och det snöar i Umeå, brrr!



Ha en underbar dag och hälsa din kära bror sen!

Kram kram



Ps. vilket fint kort du hade lagt in på oss =)

2008-11-15 @ 13:58:22
URL: http://smulananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0