Intense Coffee

Usch, nu är det verkligen inte roligt att jobba inom handeln. Det är ganska så dött om man säger så. Längtar tills julhandeln drar igång om nån vecka. Då kommer dagarna nog gå lite fortare. Snart kommer Louise hem till mig. Hon ska färga håret på mej. Mörkare ska jag göra ett försök att bli. Intense Coffee heter färgen. Låter i alla fall bra. Och sen ska vi mysa framför tv:n. Kan nog bli tillsammans med en påse naturgodis från Nöjesbutiken. Och idag ska jag verkligen försöka komma i säng tidigt. Imorgon ska jag nämligen jag och Johan ut och powerwalka redan klockan 07.15.... Nyttigt det! Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: smulan

Hur blev håret, jag är nyfiken =)



2008-11-19 @ 11:52:56
URL: http://smulananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0